Okej..

mitt internet har dampat och så har jag sovit bort hela dagarna så jag har liksom inte kunnat uppdatera så mycket som önskats, men men.
Nu är kockan runt halv sju, och jag har inte  sovit ännu, hmm undrar hur det här ska sluta?! skolan ligger ju runt hörnet också, har en bok att läsa ut tills då, så den där små paniken börjar krypa sig intill :( usch! Hade lovat att lägga upp dagens outfits, men min sladd är hemma hos Ebba så det har blivit lite svårt att överföra bilder, men så fort den kommer hem kan jag ta och lova lite fler bilder, samt uppdateringar.  Än så länge har man hunnit med tre filmer, om man ska ta och kolla en till? ha en bra dag! pussar

Hitta någon snygg bild?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0