Sleepless

Vakna klockan sju idag? asså sju på kvällen, helt sinnes! Men somna inte förens fem inatt så det är kankse inte så konstigt? Har inte gjort något speciellt idag, kollat tv osv, rätt så boring om man frågar mig, men ändå chill. Dom första dagarna nu på året så har jag verkligen inte gjort ett ända skit, varit hemma hela dagarna.. usch, måste verkligen va med mina tjejer snart, ett bra tag nu sen sist.. nyår var senast! på tal om nyår så knäppte jag inte ett enda kort? wierd, så jag har inget att visa därifrån, allt jag kan säga var att den var toppen, med en massa folk hemma hos mig! Tänkte förövrigt börja lägga upp dagens outfit här i bloggen, och börjar med det imorgon! Nu blir det att kolla skräck film med brorsan, Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0