MAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAADDEEEEEEE!!!

mina dagar har enbart bestått av maddehäng på korpa och på stan, fy så nice!
Idag for example så var jag ellis linda ebba stina och emilia först ute på korpa och "stekte" sönder, nae vi frös ihjäl. Sen drog vi ner till stan och träffa kg adam anton mattis rasmus och micke och chilla ett tag och sedan drog jag och ebba hem till henne, och nu snart så ska vi sova. Måste bara säga, TAGGA! till skolavslutningen då jag kommer bajsa på mig av peppighet:):) helt sjuk att det bara är fem fucking dagar kvar till skolavslutningen, allt jag har kvar på "to do listan" är bara att fixa min dricka!! det kommer iallafall bli hur bra som helst. Fast vi slutar på tordagen då vi har studiedag på fredagen medans de flesta andra slutar på fredagen. men har jag skrivit för mycket känner jag så vi hörs, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0