...

tänkte bara skriva några rader innan jag tänkte sova.
Har kollat på både Big brother och Stockholm - båstad. Grymt skönt att Roza äckel åkte ut och stockhom-båstad var väll helt okej, i rather see Solsidan :)
Var och shoppa lite i Fredags och bilder på sakerna kommer imorgon, dock så kommer aldrig några bra bilder för jag har ingen systemkamera utan använder mig utav min mobil vilket suger men men, bilder kommer i alla fall. Imorgon är det planerat att vara med lina hela dagen vilket ska blir galet nice, har inte träffat henne på en hel helg, kan låta lite för er men det är mycket för oss haha! inte trött men skola imorgon så måste (försöka) sova nu! godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0