ingen fantasi

Kom precis hem ifrån Amanda. Vi sola lite och snacka:) Brownie
Nu snart ska jag städa och dona med mitt rum och sedan blir det att göra det vanliga, vilket är att kolla tusen bloggar och hänga på facebook. Bästa slutet på en dag! Kom just på att Lina ska pierca naveln imorgon, haha så jävla kul det ska bli att se hennes smärta för en gång skull. Hon som alltid kollat på mig när jag tagit mina piercingar och uthärda smärtan medans hon garvat åt mig! Det är så man blir lite sugen... igen. Men vet ifan vart jag ska ta då? något bra förslag? har dock redan i naveln och tungan, hade i handen, men det är uttagen och kommer inte tillbaks kan jag lova! pain..


:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0