patience little sister

vart ska jag börja? Igår kom Ebba och Lina hit och vi gjorde väll inte så mycket, förutom att jag bada hela min fot i en vattenpöl, väldigt lyckat. Sen så självklart kollade vi Big brother och tjejerna vill så bestämt sova trots att jag var som piggast. Men vi somna i allafall och för ungefär några minuter sedan åkte dom hem efter att vi kollat film. Det var som sagt studiedag idag vilket igentligen menas med att man ska studera hemma...vilket vi då inte gjorde, vi låg i sängen hela dagen. Man har ju även lite små panik över att det är nationella imorgon på FYSIK?! fysik, kan det bli värre? ne nu ska jag städa efter grisarna (ebba & lina) och sen blir det tv all night long! PussoKramokej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0